HTML

fel lehet-e ébreszteni egyszerKét

- és vajon érdemes-e -

szerelmetes

egykedd

2010.03.23. 15:50 Két (törölt)

Megint kétcopfos napot tartottam, de ma már kikezdte a megszokás. Legalábbis számomra, másoknak még nem:) Igazából kár, hogy ezen a munkahelyen a legjobb, amit tehetek, hogy távoltartom magam a munkatársaktól. Pedig van pár ember, akivel szívesen váltanék felhőtlenül egy-két szót... na mindegy.

Viszont megtaláltam az első dolgot ezen a tavaszon, ami arra a régi énemre emlékeztetett, aki egy éve még voltam. Egy eldugott részen virágzó jázminbokrot találtam. A jázmin pici, fehér virágokat nyit, amiknek nagyon erős, jellegzetes illatuk van. Letéptem egy duplát, és kiszívtam belőle minden illatot.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszerket.blog.hu/api/trackback/id/tr231862658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZinczyKa 2010.05.24. 06:09:36

Tök sokáig nem tudtam, hogy milyen a jázmin. Azt hittem, valami full egzotikus virág. Talán négy éve ebédelni sétáltam egy kolléganőmmel. Az iskola melletti bokorról letépett egy fehér virágot. Azt mondta: "Imádom a jázmin illatát." :)
süti beállítások módosítása