HTML

fel lehet-e ébreszteni egyszerKét

- és vajon érdemes-e -

szerelmetes

Breaking the waves

2010.03.28. 10:44 Két (törölt)

 

Hallom, ahogy lélegzel. Te is hallasz engem?

 

-------------------------------------------------------------------------

Legtöbbször egész jól megy. Úgy teszek, mintha minden oké lenne, mert akkor egyszercsak így is lesz. Ebben hiszek, és ezért meg is fog történni.

De erre nem voltam felkészülve. A valóságba kapaszkodom, abba, ami körülöttem van. Hozzá akarok idomulni, hátha akkor

Kimosom a ruhákat, kiteregetem, összehajtom, aztán kimosom, kiteregetem, összehajtom, aztán kimosom, kiteregetem és összehajtom. Az ablakot is lemosom. Majd.

Nem csak magamért vagyok felelős. Harmadik vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszerket.blog.hu/api/trackback/id/tr251874360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása