HTML

fel lehet-e ébreszteni egyszerKét

- és vajon érdemes-e -

szerelmetes

a régi már nincs meg, de nem látszik az új

2010.06.30. 18:48 Két (törölt)

Van, hogy másnak fogalmazom meg először. Kérdez, hogy mi van, nincs kedvem magamról beszélni, de valamit válaszolni kell, és ahogy kijön belőlem, teljesen új, számomra is. Mikor megvan, akkor jé, de ez mi, végig sem gondoltam, honnan jött elő, és nahát, ezt én mondtam, basszus, itt a megoldás, amit kerestem. Igazából nem is kerestem, mi van veled Judit, hol vannak a tudatos végiggondolások és elemzések?

A zenét meg a szelet figyelem, a vizes hajamat a nyakamon, a kék tornacipőm fehér orrát, meg valami szagot, ami annyira ismerős, ott van mindenhol, a hatoson meg a markológépek mellett, a város és az emberek árasztják - a reggeli mosolyok és ugratások íze ugyanilyen. Nyári otthon. Itthon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszerket.blog.hu/api/trackback/id/tr222121412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása